Membuat produk 3D khat Basmallah
Menyertai pertandingan seni khat kebangsaan di negeri sabah 2021

SIAPA SAYA

Penulis khat ini telah menyertai pertandingan seni khat di serata dunia. Beliau adalah Mohd Syafiq Faezi Bin Saaid, anak kelahiran Sungai Petani, Kedah.

Beliau telah mengikuti pelbagai kursus ilmu seni khat Islam di Yayasan Restu, Shah Alam Selangor. Dengan berbekalkan ilmu seni khat ini beliau telah menubuhkan satu syarikat perniagaan dalam bidang seni khat Islam. 

Tulisan-tulisan khat beliau telah banyak menghiasi dinding-dinding masjid @ surau dan juga kediaman rumah. Ini adalah kerana beliau sangat meminati seni tulisan tangan ini yang sangat mempunyai satu nilai estetika yang tinggi. 

Beliau mempunyai harapan agar suatu hari nanti dapat melahirkan ramai generasi pakar dalam ilmu seni tulisan khat di nusantara ini.

TESTIMONI

Perkhidmatan

Kenapa memilih kami ?

Berikut merupakan testimoni-testimoni daripada pelanggan SYAFIGRAPHY

Saya amat berpuas hati dengan hasil seni yang beliau hasilkan. Saya amat tertarik pada karya beliau yang asli iaitu beliau menggunakan hasil tangannya sendiri untuk menghasilkan seni ini. 
menulis surat watikah sultan selangor
Helmi Pelanggan
Saya amat teruja dengan hasil seni khat yang kami tempah melalui beliau untuk dijadikan cenderahati. Saya amat berpuas hati dengan hasil dan harga yang berpatutan. Semoga seni khat ini tidak pupus ditelan zaman.
Cenderahati Nama MB Kedah Dato Ser Haji Muhammad Sanusi Bin Md Nor
Harith Pelanggan